Este localizată pe marginea căii ferate București – Constanța, la o distanță de aprox. 10 m, în partea de nord-vest a acesteia. Stația are o lungime de 242,6 m pe linia 1 și de 200,8 m pe linia 2, lățime de max. 22,05 m și o adâncime de 16,05m.
Accesuri: spre strada Băiculești, spre strada Parcului, spre strada Băiculești 9.
InterstaÈ›ia Pajura – ExpoziÈ›ieiÂ
Centrală de ventilație și Stație de pompare: 23,7m lungime, 20,17m adâncime;
Lungime tunel: Linia 1 – 719,521m; Linia 2 – 741,773m;
Monitorizare structurală
Măsurătorile efectuate până în prezent confirmă că integritatea clădirilor este în parametri normali.
Stadiul lucrărilor
- Iulie 2024: s-au executat 421m de grindă de ghidaj dintr-un total de 523m și 4 piloți forați (din 256). Pasul următor este execuția peretelui mulat. La viitoarea interstație 1 Mai – Pajura, s-au executat 22 de piloți forați dintr-un total de 32;
- Iunie 2024: au fost executate excavări, decofrări, montaj cofraje și betonări pentru grinda de ghidaj și au fost compactați peste 1980 de metri pătrați de drum;
- Mai 2024: s-au betonat peste 80 de metri liniari pentru grinda de ghidaj, au fost excavați peste 73 de metri liniari și s-au armat 24 de metri liniari.
- Martie 2024: au continuat săpăturile pentru sondaje rețele utilități; La viitoarea interstație 1 Mai – Pajura au fost montați 45,5 metri liniari de gard și au fost făcute probe de injecții;
- Februarie 2024: garduri de împrejmuire; activități de igienizare, s-au instalat 288 metri de gard, s-au efectuat săpături pentru sondaje rețele utilități și s-au mobilizat utilajele pentru realizarea testului de permeabilitate a terenului. La viitoarea interstație 1 Mai Pajura s-au făcut pregătiri pentru testul de permeabilitate;
No Comments yet!