Skip to main content

1 Iunie

Pe 1 Iunie, Ziua Internațională a Copilului, METROREX și Alsim Alarko – Makyol au implementat campania „Cum se vede M6 prin ochi de copii”. Copiii au fost invitați să își manifeste creativitatea prin desene făcute înainte de eveniment și să împărtășească ideile, viziunea și percepția lor față de metrou și față de noua linie M6, urmând ca acestea să fie prezentate apoi într-o expoziție. Copiii care au trimis desene despre metrou și despre noua magistrală M6 au fost invitați, însoțiți de adulți, la Stația/Depoul Străulești, pentru a vizita Muzeul Metroului, pentru a se întâlni cu reprezentanți Metrorex și pentru a vedea unde stau trenurile de metrou atunci când nu circulă. Cu această ocazie, copiii au primit informații despre metrou și despre Magistrala 6, baloane, moriști de vânt, insigne personalizate M6, au avut ocazia să pună întrebări, să intre în cabina mecanicului, să facă cunoștință cu reprezentanți ai managementului Metrorex.

No Comments yet!

Your Email address will not be published.