Pe 1 Iunie, Ziua Internațională a Copilului, METROREX și Alsim Alarko – Makyol au implementat campania „Cum se vede M6 prin ochi de copii”. Copiii au fost invitați să își manifeste creativitatea prin desene făcute înainte de eveniment și să împărtășească ideile, viziunea și percepția lor față de metrou și față de noua linie M6, urmând ca acestea să fie prezentate apoi într-o expoziție. Copiii care au trimis desene despre metrou și despre noua magistrală M6 au fost invitați, însoțiți de adulți, la Stația / Depoul Străulești, pentru a vizita Muzeul metroului, pentru a se întâlni cu reprezentanți Metrorex și pentru a vedea unde stau trenurile de metrou atunci când nu circulă. Cu această ocazie, copiii au primit informații despre metrou și despre Magistrala 6, baloane, moriști de vânt, insigne personalizate M6, au avut ocazia să pună întrebări, să intre în cabina mecanicului, să facă cunoștință cu reprezentanți ai managementului Metrorex.
Recent Posts
- octombrie, 2024
RESTRICȚII DE TRAFIC SUPLIMENTARE LA FÂNTÂNA MIORIȚA
- septembrie, 2024
M6, o investiție realizată cu fonduri guvernamentale, europene și japoneze
Restricția de trafic de la Piața Montreal se prelungește
Devierea traficului rutier de pe Bulevardul Expoziției pentru lucrări la Magistrala 6 de metrou
Restricția de trafic de la Gara Băneasa – Fântâna Miorița se prelungește
Categories
- Sectiunea Nord
- Sectiunea Sud
- more
No Comments yet!